Avon Logo
Only Imagine (pakiranje)

Umjetnost bočice

Kupujemo li samo miris ili nešto više? Radi se o 2-u-1 paketu: mirisu i bočici kao jedinstvenoj umjetničkoj kompoziciji.


Umijeće bočice

Avon Logo "Ne sudi knjigu prema koricama", tvrdnja koja više ne vrijedi, barem kada se radi o svijetu mirisa - velikom sajmu taštine koji postaje još veći. "Priča s naslovnice" – bočica, priča najvažniju priču. U današnje vrijeme konzumerizma kada su police krcate različitim mirisima, bočica mora privući pažnju svojim izgledom. Čak i prosječna kupaonska polica sadrži 5 razlilčitih mirisa, koji se nose ovisno o raspoloženju. Miris sam po sebi mora biti što atraktivniji, ali mora biti u jednako atraktivnom pakiranju. Legendarni dizajner bočica, koji je započeo raditi za Avon 1972. godine, Marc Rosen kaže kako je "pakiranje prodavač mirisa iz sjene".

Herve Leger

Veoma seksi i zamamne bočice Herve Leger za Avon kolekcije mirisa odišu senzualnošću i zavodljivošću koje su neophodne za Herve Leger brend. Baš poput njihove prepoznatljive bandage haljine koja je očigledno bila inspiracija za dizajn bočice.

Umijeće proporcionalnosti

Avon Logo Kada je riječ o dizajnu bočice, Marc Rosen kaže da je najvažnije odlučiti se što će igrati glavnu ulogu – poklopac ili tijelo bočice. Ako želimo naglasiti oboje, tada su oni u nesrazmjeru i ukupni dojam neće biti dobar. Ove činjenice dizajneri se pridržavaju još od antičkih vremena. Kamene ili gipsane vaze iz starog Egipta, ručno oslikane grčke vaze ili pak starorimske figure u obliku životinja, grožđa, školjaka i riba od puhanog stakla – sva ova umjetnička djela dokazuju estetsku osvještenost i težnju ka lijepom. U to vrijeme bočica je dakako igrala važniju ulogu od poklopca.

City Rush

Četvrtasti oblik moderan je i klasičan poput suvremenih metropola. Bočica podsjeća na arhitektonske elemente nebodera. Klasika i jednostavnost u kombinaciji s otisnutim monogramom predstavljaju modernost brenda.

Umijeće nakita

Avon Logo Bočica mirisa kao nakit ili modni dodatak? To i nije baš najnovije otkriće. Iako su danas bočice sve ekstravagantnije, u prošlosti su ih ljudi voljeli nositi u obliku broševa ili nakita. Popularne su bile i naušnice s tkaninom natopljenom mirisom kao i mirisni privjesci za lančiće. Miris na prstu? Vrijeme je i za poseban prsten. To je inspiriralo dizajnere nakita da zakorače u svijet mirisa. Prva kompanija koja je pokrenula svoj miris bila je francuska tvrtka Van Cleef & Arpels. To je privuklo i ostale pa je tako 1986. Cartier izdao dugogodišnji bestseller Panthere. Tiffany, Bvlgari, Chopard, Boucheron – top dizajneri nakita danas su i izdavači luksuznih mirisa.

Ballroom Beauty, Latin Sensation

Ekskluzivan mirisni par kreiran u suradnju s BBC-em, pokretačem najpopularnijeg plesnog showa u povijesti "Ples sa zvijezdama". Glamurozne bočice u obliku kristalnih kugli kreirane su kako bi podsjetile na sjaj reflektora i čaroliju samog plesa.

Umjetničko djelo

Avon Logo Likovna umjetnost i industrija mirisa isprepliću se oduvijek. Miris poput umjetničkog blaga treba posebno pakiranje, a nitko bolje od umjetnika ne može osigurati da ono bude dovoljno ekstravagantno. U vrijeme secesije i Belle Epoque, kada su prevladavali dekadentni stil, cvjetni i orijentalni motivi, umjetnost je mirisala baš poput tih motiva, baš poput mirisa. Zajedno s razvojem psihologije, vjera u sugestivnost i vlastite snove utjecala je na kreiranje naziva i dizajn bočica mirisa. Početkom 20. stoljeća bočice mirisa dizajnirali su veliki umjetnici poput Alfreda Mucha, Hectora Guimarda, a Salvador Dali je, mnogo prije no što je izdao vlastiti miris posvećen voljenoj Gali 1983., dizajnirao pakiranje mirisa "Monsieur Marquay" by Marquay 1950-ih godina. Danas ove bočice predstavljaju vrijedne umjetničke komade koji na aukcijama dosežu cijene i do 100 000 dolara.

Little Black Dress

Otkada je Coco Chanel predstavila malu crnu haljinu 1926. godine, ona je postala simbolom vječnog stila. Nadahnula je Avon na kreiranje modernog i klasičnog mirisa u elegantnoj i jednostavnoj bočici.

Ekskluzivnost

Avon Logo Pierre Dinand je prava zvijezda među dizajnerima mirisa. On je bio prvi dizajner koji se isključivo posvetio dizajniranju bočica. Dinand je bio školovani arhitekt i radio je kao umjetnički direktor u agenciji za oglašavanje, kada ga je jedan od njegovih prvih klijenata, Marcel Rochas, zamolio za savjet oko dizajna bočice novog mirisa, koji će nositi ime Helene Rochas. Miris i dizajn Madame Rochas postigli su veliki uspjeh, a Dinand je primio bezbroj novih ponuda - Pierre Balmain, Pierre Cardin, Christian Dior, Yves Saint Laurent – listi se nije nazirao kraj.

Lacroix

Luksuzne bočice Christian Lacroix za Avon kolekcije reflektiraju strast prema vezenim motivima i odvažnim bojama. Uzorak je inspiriran predivno ukrašenim plaštom za borbu s bikovima, kojeg je Lacroix dobio na poklon.

Umijeće atraktivnosti

Avon Logo Od modernih bočica očekuje se da pruže naznaku samog mirisa prije no što ga pomirišimo. Dizajn modernih bočica postaje sve ekstravagantniji. Ponekad obećava previše, ali važno je da privlači. Što je privlačnije od cvijeća, bubamara, suknji, nakita i voća? Marc Rosen, bivši Avonov dizajner, smatra da žene vole leptire, a dizajn bočice Avon Only Imagine mirisa jednako je privlačan i ženama i leptirima, obzirom da je nadahnut cvijetom božura.

Only Imagine

Dizajnom podsjeća na eliksir s predivnim motivom božura u gornjem dijelu bočice. Nijanse ružičaste boje predstavljaju sadržaj i romantičnu tematiku samog mirisa.