Hrvatska
    |         |    

 

POVIJEST AVONA

 

TVRTKA
U posljednjih 126 godina postali smo:
- najveća tvrtka koja se bavi direktnom prodajom u svijetu, sa 6,4 milijuna Avonovih predstavnica i 300 milijuna kupaca u preko 100 zemalja diljem svijeta,
- tvrtka vrijedna 11 milijardi američkih dolara i jedna od vodećih svjetskih kozmetičkih marki s 90-postotnom prepoznatljivošću.
Od 1886. godine Avon brine o ženama, pružajući im mogućnost dodatnog prihoda kako bi ostvarile ekonomsku nezavisnost te ostvarile svoje financijske ciljeve i poboljšale svoje živote na bolje
.
Kao vrhunska svjetska marka i svjetski lider u ruževima za usne, mirisima i njezi protiv starenja kože, Avon nastavlja s revolucijom u kozmetičkoj industriji lansiranjem inovativnih proizvoda (koji su prvi na tržištu) pomoću vlastite patentirane tehnologije. Svake godine tiskamo 600 milijuna kataloga. Naša vizija rasta pretpostavlja širenje na druga zemljopisna područja, kako bismo naše visokokvalitetne proizvode i svakom korisniku prilagođene usluge doveli do još većeg broja žena.
Tijekom svih ovih godina, mi u Avonu ponosni smo na naše naslijeđe, našu iskonsku marku i ugled društveno odgovorne tvrtke koji smo stekli. Naš osnivač, David H. McConnell, izgradio je ovu tvrtku na čvrstim temeljima i načelima s dugoročnom predanošću najvišim standardima etike i poštenja. Radi toga, Avon je priznat kao jedna od tvrtki vrijednih divljenja i najboljih poslodavaca, s vrlo šarolikim ljudskim resursima od gotovo 42 tisuće zaposlenika.

POVIJEST

Povijest Avona započela je prije više od jednog stoljeća kada je David H. McConnell, putujući prodavač knjiga, otkrio kako su ljudi više privučeni besplatnim uzorcima mirisnog ulja na bazi ruže nego knjigama. Ponukan time, 1886. godine osnovao je tvrtku California Perfume Company, Inc i zaposlio gđu P.F.E. Albee kao „glavnu menadžericu“ za prodaju mirisa u njenoj zajednici s ciljem da potakne i druge žene da čine isto. Tako je započela bogata povijest osnaživanja žena – 34 godine prije nego su žene uspjele izboriti glasačko pravo.
Godinu dana kasnije, McConnell je izgradio proizvodni pogon i laboratorij u Suffernu u New Yorku te je izdao svoj prvi katalog u boji. Godine 1906. tvrtka je prodavala više od 100 proizvoda i objavila svoj prvi oglas za miris Roses u časopisu Good Housekeeping. Tvrtka je nastavila razvijati proizvode za rastući broj predstavnica, a u 1926. godini godišnja prodaja prešla je 2 milijuna američkih dolara.
Godine 1939. McConnell je promijenio naziv tvrtke u Avon, u počast njegovom najdražem piscu, Williamu Shakespeareu, rođenom u engleskom graduiću Stratford-upon-Avon. Nakon 60 godina konzistentnog rasta, godine 1946., tvrtka je izlistala dionice na burzi.

Danas je Avon vodeća svjetska kozmetička tvrtka koja se bavi direktnom prodajom.
Avonovih pet načela – povjerenje, poštivanje, vjerovanje, skromnost i poštenje – temelj su
svega što radimo, i odraz načela na kojima je McConnell osnovao tvrtku prije više od 120 godina.